دسته‌بندی نشده

چه دامن هایی شما را لاغرتر و پاها را بلندتر می کند؟

دامن زنانه

بسیاری از ما به دنبال نمایش زیباتر اندام خود هستیم. من معتقدم که هر شکلی مانند صاحبش زیباست، اما برخی از مردم خواهان بهبود بصری بیشتری هستند؛ بنابراین، امروز من به شما می گویم که چگونه یک دامن می تواند در بهبود بصری قد کمک کند. چه مدل دامن هایی به پنهان کردن وزن اضافی کمک می کند، چگونه پاها را با دامن بلند کنیم و چگونه دامن هایی با تیپ های مختلف بپوشیم؟

معرفی محصول: دامن کد ۴۰۸

برای لاغرتر به نظر رسیدن کدام دامن را بپوشم؟

وقتی صحبت از دامن های همه کاره به میان می آید، دامن مدادی تا زانو جذاب ترین حالت از نظر جلوه لاغری است. این دامن برای هر نوع هیکلی مناسب است، تقریباً همیشه بلند است و می تواند یک شکاف جالب هم در پشت و هم در جلوی پا داشته باشد. پوشیدن چنین دامنی تیره با بالاپوش و کفش های پاشنه بلند پاهای شما را بلندتر و نیم تنه را لاغرتر می کند. همین امر در مورد دامن بلند A-line نیز صدق می کند.

چاپ روی پارچه نیز می تواند به شما کمک کند چند پوند کمتر به نظر برسید. می توانید یک دامن نواری عمودی بخرید یا یک دامن ساده را با یک ژاکت راه راه ست کنید. مهم است که نوارها دقیقاً به صورت عمودی قرار گیرند، در غیر این صورت اثر دقیقاً برعکس خواهد بود.

کدام سبک را انتخاب کنیم بهتر است؟

تقریبا همه انواع دامن در نوع خود زیبا هستند و هر کدام برای فرم های بدنی متفاوت طراحی شده اند. برای دختران لاغر، دامن‌های مدادی و دامن‌های کوچک انتخابی عالی هستند، به‌ویژه در حالت سیلوئت A یا سبک کمی گشاد. دامن های سودمند برای دختران سایز بزرگ شامل دامن های میدی و میداکسی روان و چین دار (مخصوصاً از ابریشم یا ساتن) است. آنها همچنین کمی قد می‌افزایند و هنگامی که با یک تاپ منتخب جفت می‌شوند، برای خانم‌های منحنی که می‌خواهند لاغرتر به نظر برسند، جذاب به نظر می‌رسند.

لباس بالاتنه مناسب را انتخاب کنید.

یک تاپ خوب انتخاب شده را نباید دست کم گرفت؛ زیرا تاپ خوب هنگام ساختن ظاهری با دامنی که برای لاغر کردن شما طراحی شده است، اهمیت دارد. برای ظاهر روزمره، بهتر است تاپ‌های ساده را با دامن میداکسی چین‌دار یا پیچ‌دار بپوشید. اگر برای موقعیت‌های خاص برنامه‌ریزی می‌کنید، تاپ‌های یقه‌ دار مناسب هستند و برای جلسات رسمی بهتر است پیراهن‌های کلاسیک را انتخاب کنید. کت‌های چرمی و کت‌های همسان با دامن‌ها نیز عالی به نظر می‌رسند و اگر از خطوط واضح، یقه V، یقه‌های منظم و حداقل تکه‌های تزئینی یا رفلکس را انتخاب کنید، به شما کمک می‌کنند لاغرتر به نظر برسید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *