مقالات شلوار زنانه

تفاوت بین شلوار جین اسلیم فیت و اسکینی

تفاوت بین شلوار جین اسلیم فیت و اسکینی

در سال‌های اخیر، در همه جای دنیا مردان نیز به سمت شلوارهای جین نسبتاً تنگ و خوش فرم رفته‌اند، در حالی که این شلوار ها برای خانم‌ها جذاب است، تفاوت‌هایی وجود دارد که باید در انتخاب شلوار جین مناسب مورد توجه قرار گیرد.

شلوار جین اسلیم فیت و اسکینی ممکن است شبیه به هم به نظر برسند، اما این دور از واقعیت است به این دلیل که تفاوت‌های ظریفی بین این دو نوع شلوار جین وجود دارد که هنگام پوشیدن آن‌ها مشخص می‌شود. شلوار جین اسکینی بسیار تنگ تر است و هر انحنا و زاویه بدن شما را نشان می دهد. آنها برای لاغر نشان دادن شما عالی هستند اما ممکن است به اندازه شلوار جین اسلیم فیت راحت نباشند.

برای خرید شلوار لی زنانه با قیمت ارزان به لینک مراجعه کنید.

SLIM FIT چیست؟

شلوار جین اسلیم فیت شبیه به شلوار جین راسته است، زیرا هر دو دارای دهانه ساق باریک‌تری هستند که به سمت بالا یا بیرون نمی‌زند. آنها همچنین به اندام هرکسی که آنها را پوشیده است می‌سازند، اما نسبت به شلوار جین معمولی گشادتر هستند. چیزی که در مورد این شلوار جین عالی است این است که به شما آزادی حرکت می دهد و در عین حال با ساختار فریم شما هماهنگ است و شما را فوق العاده شیک نشان می دهد. شلوار جین اسلیم فیت بدن شما را از نزدیک بغل می کند و به اندام شما زیبایی می بخشند؛ بنابراین، اگر به دنبال یک شلوار جین شیک و راحت هستید، شلوار جین اسلیم فیت را امتحان کنید.

شلوار جین اسلیم فیت را با چه چیزی باید بپوشید؟

یک راه عالی برای ست کردن شلوار جین اسلیم فیت این است که آن ها را با یک کت ترکیب کنید. این ظاهر حالتی بسیار صیقلی و یکپارچه ایجاد می کند. همچنین می توانید با پوشیدن یک تی شرت یا یک پیراهن چهارخانه ظاهری غیر رسمی تر داشته باشید. فقط مطمئن شوید که پیراهن شما هم تنگ باشد و اگر گشاد بود، آن ها را با یک کت بلیزر ست کنید تا ظاهر را متعادل کنید. نکته جالب در مورد شلوار جین اسلیم فیت این است که این شلوارها همه کاره هستند و می توانید هر روز آن را بپوشید.

شلوار جین اسکینی فیت چیست؟

بله شلوار جین اسکینی نیز به اندام شما می‌آید، اما این شلوار ها در اطراف کمر، پاها و باسن بسیار تنگ تر می‌شود. حتی تنگ تر از شلوار جین بالا. یک قانون کلی در هنگام پوشیدن شلوار جین تنگ این است که اطمینان حاصل کنید که در نیمه بالایی خود حجم بیشتری دارید. فرقی نمی کند کت، پیراهن یا جامپر شیک پوشیده باشید، آخرین چیزی که می خواهید این است که پاهایتان بیشتر از هر چیز دیگری به نمایش درآیند. شلوار جین اسکینی بسیار تنگ است و هر انحنا و زاویه بدن شما را نشان می دهد. آنها اغلب از مواد کشسان ساخته می شوند، اما ممکن است به اندازه دیگر شلوار جین ها راحت نباشند.

تنها تفاوت میان شلوار جین اسلیم فیت و اسکینی، باز شدن ساق پا است. دور پاهای شلوار جین اسکینی بسیار کوچکتر است در حالی که اسلیم فیت اغلب دارای پاهای صاف و معمولی هستند. اگر برایتان مهم نیست که هنگام پوشیدن لباس‌هایتان کمی محدودیت داشته باشید، پس ادامه دهید و شلوار جین تنگ مورد علاقه‌تان را بپوشید. اگر چیزی با فضای تنفسی بیشتر را ترجیح می‌دهید، یک شلوار جین اسلیم فیت انتخاب کنید.

با شلوار جین اسکینی فیت چه باید بپوشید؟

شلوار جین های اسکینی فوق‌العاده شیک هستند و می‌توانید سجاف‌ها را بالا بکشید تا چکمه‌های پا یا مچ پای خود را به نمایش بگذارید. همچنین می‌توانید آن‌ها را با چکمه‌های چلسی بپوشید تا ظاهری هوشمندانه و غیررسمی داشته باشید. فقط به یاد داشته باشید، تناسب اندام به معنای کمی تلاش بیشتر هنگام پوشیدن یک لباس است و این کار با پیراهن، کفش و اکسسوری مناسب، می توانند عالی به نظر برسند.

شلوار جین اسلیم در مقایسه با اسکینی

اگر به دنبال تحرک و فعال ماندن هستید، شلوار جین اسلیم فیت بهترین انتخاب برای شماست و دلیل این امر این است که طراحی ساق آن باریک‌تر و مناسب‌تر است و به شما آزادی حرکت می‌دهد. شلوار جین اسلیم فیت در مقابل شلوار جین اسکینی به عنوان شلوار جین معمولی دیده می شود. با این حال، این یک قانون مکتوب نیست. شما می توانید اسلیم فیت یا اسکینی بپوشید، این به شما بستگی دارد. بزرگترین تفاوت بین این دو شلوار جین میزان تنگی آن ها است. اگر به دنبال ظاهری تنگ و جذاب هستید، به سراغ شلوار جین اسینی بروید؛ اما اگر می خواهید ظاهری گشادتر اما براق داشته باشید، شلوار جین اسلیم فیت بهترین گزینه برای شماست. مهم نیست که کدام سبک را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که به خوبی با اندام شما مطابقت دارند و به یاد داشته باشید که شلوار جین اسکینی نسبت به شلوار اسلیم فیت ناحیه فاق تنگ تری دارد.

آیا شلوار جین اسکینی تنگ تر از اسلیم فیت است؟

بله شلوار جین اسکینی معمولاً تنگ تر از شلوار جین اسلیم فیت است و این موضوع به این دلیل است که آنها طوری طراحی شده اند که تمام منحنی های شما را در آغوش گرفته و فرم بدن شما را به نمایش بگذارند. اگر به دنبال تناسب اندام بیش تری هستید، به سراغ یک شلوار جین اسلیم فیت بروید. یک هشدار، هر چه شلوار جین شما اسکینی تر باشد، تمام برآمدگی‌های شما را بیشتر نشان می‌دهد؛ بنابراین مطمئن شوید که قبل از تصمیم گیری در مورد شلوار جین مورد علاقه خود، همه چیز را در نظر می گیرید.

با شلوار جین اسکینی چه کفشی بپوشم؟

شلوار جین اسکینی را می توان به صورت کوتاه یا بلند پوشید، بنابراین بستگی به موقعیت دارد. اگر می خواهید ظاهر غیر رسمی تری داشته باشید، کفش های کتانی یا نیم بوت عالی خواهند بود. برای داشتن ظاهری باهوش‌تر و شیک‌تر، سعی کنید شلوار جین تنگ را با چکمه‌های چلسی یا کفش مجلسی ست کنید. فقط مطمئن شوید که مدل کفش خیلی حجیم نباشد، زیرا این کار بر ظاهر شما غلبه خواهد کرد. مثل همیشه، بهتر است مدل های مختلف کفش را با شلوار جین خود امتحان کنید تا ببینید چه چیزی بهتر به نظر می رسد.

اگر لاغر نباشم می توانم شلوار جین اسکینی بپوشم؟

بله شما قطعا می توانید شلوار جین اسکینی بپوشید حتی اگر لاغر نباشید. با این حال، مهم است که استایل مناسب و متناسب با نوع بدن خود را پیدا کنید. شلوار جین اسکینی برای همه تیپ‌های بدن مناسب است، در حالی که به برجسته کردن انحناها و بلندتر نشان دادن پاهای شما کمک می‌کند.

کدام سبک را باید انتخاب کنید؟

انتخاب بین این دو در نهایت به این بستگی دارد که در چه چیزی احساس راحتی می کنید و چه ظاهری را دنبال می کنید. اگر می‌خواهید شلوارهای راحت‌تر و تنگ‌تر داشته باشید، شلوار جین اسلیم فیت برای شما مناسب است. با این حال، اگر به دنبال شلوار جینی هستید که تمام انحناها و زوایای اندام شما را به نمایش بگذارد، به سراغ گزینه اسکنی فیت بروید. فقط مطمئن شوید که لباس های بیشتری در بالا تنه دارید تا لباس را متعادل کنید. هر کدام را که انتخاب می کنید، فقط مطمئن شوید که به خوبی اندازه باشند و خیلی شل نباشند. شلوار جین اسکینی در کنار هم قرار دادن یک لباس نیاز به کمی تلاش بیشتری دارد اما با پیراهن، کفش و اکسسوری مناسب می‌تواند عالی به نظر برسد.

کدام برند خاص بهترین است؟

برندهای جین تفاوت های جزئی در نحوه تناسب شلوار جین خود دارند. هنگامی که شلواری را پیدا کردید که مناسب شکل و اندازه شما باشد، متوجه خواهید شد. بسیاری از مردم دوست دارند به یک برند بچسبند.

  • شلوار جین Levi’s بسیار محبوب است و دارای طیف گسترده ای از یراق آلات است.
  • Emporio Armani طیف وسیعی از شلوارهای جین اسکینی و اسلیم فیت را در کنار شلوار جین مردانه ساق راست و منظم طراحی می کند.
  • رالف لورن یک سری شلوار جین محبوب دارد که مناسب هر تیپ بدنی است. از جین های کشدار گرفته تا مدل های اسکینی و اسلیم فیت و مدل های برش چکمه های گشاد، مطمئناً چیزی را که دوست دارید پیدا خواهید کرد.
  • شلوار جین True Religion به خاطر استایل های اسکینی و اسلیم فیت مناسب و همچنین دوخت و سخت افزار جسورانه اش معروف است.

در پایان، برندی که انتخاب می‌کنید به اولویت شخصی بستگی دارد. تفاوت اصلی معمولاً برچسب قیمت است، بنابراین مهم است که برندی را پیدا کنید که با آن احساس راحتی کنید و به آن پایبند باشید.

شلوار باریک یا شلوار جین تنگ؟

در نتیجه، هر دو شلوار اسکینی و اسلیم فیت مزایا و معایب خاص خود را دارند؛ به عبارت دیگر، این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام یک را ترجیح می دهید و در آن احساس راحتی بیشتری می کنید؛ بنابراین، ادامه دهید و آنها را در محل کار، دانشگاه یا فقط برای یک ظاهر غیررسمی روزمره بپوشید. تفاوت زیادی بین این دو وجود دارد و عمدتاً به میزان چسبندگی آنها بستگی دارد. اگر به دنبال ظاهری تنگ و جذاب هستید، به سراغ شلوار جین اسکینی بروید؛ اما اگر می خواهید ظاهری گشادتر اما براق داشته باشید، شلوار جین اسلیم فیت بهترین گزینه برای شماست.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *