دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید دامن سریع و ساده

راهنمای خرید دامن

وقتی صحبت از مد می شود، سال 2018 سال جالبی بوده است. آب و هوای گرم همه ما را تشویق کرده است که روش های جدید لباس پوشیدن را امتحان کنیم، از جمله لباس های تابستانی هند. امسال نسبت به چند سال گذشته بیشتر متوجه شدم که زنان دامن می پوشند. بسیاری از خرده فروشان بزرگ مد ده ها مدل مختلف را ارائه می دهند؛ بنابراین، اکنون زمان مناسبی برای اضافه کردن دامن های جدید به کمد لباس خود است. وقتی از نکات ساده زیر پیروی می کنید، پیدا کردن مورد مناسب برای شما کار سختی نیست.

معرفی محصول: دامن پلیسه کد 404

برای نوع بدن خود خرید کنید.

مهم است که بدانید چه نوع بدنی دارید و بر اساس آن خرید کنید.

  • دامن برای اندام سیبی شکل

اگر سیبی شکل هستید، یک دامن صاف با کمر بلند انتخاب کنید. شما می خواهید بند کمر به باریک ترین قسمت بدن شما برخورد کند تا تعریف بیشتری به خود بدهید.

  • موزی شکل

اگر پهنای دور کمر، باسن و شانه‌های شما تقریباً یکسان است، به دنبال دامن فیت باشید. این کار بر روی منحنی های شما تاکید می کند.

  • ساعت شنی

برای کسانی که دارای انحنا هستند، ایجاد یک کمر کاملاً مشخص ضروری است. انجام این کار زنانگی شما را برجسته می کند و کمی توجه را از ناحیه باسن دور می کند. دامن های مدادی گزینه خوبی هستند.

  • دامن مناسب برای اندام گلابی شکل

اگر گلابی شکل هستید، باسن شما پهن ترین قسمت بدن شما خواهد بود. انتخاب یک دامن به سبک A یک راه عالی برای ایجاد تعادل در همه چیز است.

چیزی بخرید که همه کاره باشد.

صرف نظر از اینکه چه مدل دامنی را برای خرید انتخاب می‌کنید، مهم است دامنی بخرید که به خوبی با تاپ‌هایی که قبلاً دارید هماهنگ باشد. در نظر گرفتن این رویکرد شما را قادر می سازد تا لباس های بیشتری بسازید.

مطمئن شوید که پارچه مرغوب و دوخت خوبی داشته باشد.

اگر پارچه مرغوب و دوخت خوبی داشته باشد به خوبی کنار هم قرار می گیرد و بهتر آویزان می شود. همچنین حتی اگر تمام روز در آن نشسته باشید، همچنان زیبا به نظر می رسد. قبل از خرید، تست انجام دهید تا مطمئن شوید که پارچه به راحتی چروک نمی شود.

سعی کنید دامن خود را بدوزید.

همانطور که می دانید من خیاطی را دوست دارم. چیز بسیار خاصی در مورد گرفتن یک تکه پارچه و تبدیل آن به لباس، تاپ یا دامن وجود دارد. این یک سرگرمی است که من از آن لذت می برم و علاقه مند به اشتراک گذاری آن هستم. اگر تا به حال لباسی برای خود ندوخته اید، اکیداً پیشنهاد می کنم که از یک چیز ساده مانند دامن شروع کنید.

منبع: tippytupps

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *