مقالات شلوار زنانه

راهنمای کامل آشنایی با 7 نوع شلوار جین زنانه

شلوار جین زنانه

بیشتر مردم می‌دانند وقتی بالاخره آن شلوار جین عالی مدنظرشان را می‌پوشند، چه حسی دارند. شلوار جینی که تمام قسمت‌های مناسب را برجسته می‌کند و فقط با فکر کردن به مکان‌هایی که قرار است آن‌ را بپوشید لبخندی روی لب هایتان می آید. شلوار جین‌هایی که احساس می‌کنید برای شما و فقط شما ساخته شده‌اند و به دنبال جایی در کمد شما هستند. متأسفانه، جست و جو برای یافتن آن شلوار جین عالی می تواند طولانی، نا امید کننده و پر از آزمون و خطای بی پایان باشد. برای راحت ‌تر کردن این فرآیند، قصد داریم رایج‌ترین انواع شلوار جین را برای خانم‌ها بررسی ‌کنیم.

برای خرید شلوار لی زنانه ارزان کلیک کنید.

1. راسته

شلوار جین راسته پسر عموی شلوار جین تنگ مورد علاقه همه است و تفاوت اصلی آن ها با هم عرض سجاف آن ها محسوب می شود. همانطور که از نام آن حدس می زنید، شلوار جین راسته در مچ پا به سمت داخل باریک نمی شود. درعوض، سجاف از باسن تا مچ پا مستقیم باقی می‌ماند تا ظاهری راحت و قدیمی با تنفس بیشتر داشته باشید. در حالی که هر کسی می‌تواند شلوار جین راسته را انتخاب کند اما این شلوار جین برای کسانی که ساق‌های قوی و ورزشی دارند، به دلیل فضای اضافی برای پایین ساق، گزینه‌ای عالی است. شلوار جین های راسته را با یک بلوز یا یک کت تک شیک بپوشید و با کفش های کتانی، چکمه های مچ پا، صندل … ست کنید.

2. بوت کات

شلوار جین بوت کات کمی تنگ تر از شلوار جین تنگ است. این شلوار ها مانند پوست دوم بدن شما را در آغوش می گیرند، اما همچنان در اطراف پاها و باسن شما اندازه ای مناسب دارند (به جز یک دهانه باریک برای مچ پا). شلوار جین باریک در اصل همان بوت کات است که نام خود را از زمانی که کابوی ها (حدوداً در سال 1850) به شلوارهایی که به آنها اجازه می داد با فضای کافی برای ساق پا و متناسب با چکمه هایشان اسب سواری کنند، بدست آورد. اگر به دنبال شلوار جین ها تنگ تر با راحتی و تنفس بیشتر هستید می توانید از شلوار های بوت کات استفاده کرد و آن ها را با کفش های پاشنه بلند ست کنید تا لاغر تر به نظر برسید.

3. چسبان یا اسکینی

شلوار جین تنگ بدن شما از باسن تا ران تا زانو تا ساق پا و تا مچ پا را در آغوش می گیرد. این شلوار ها به عنوان راحت‌ترین شلوار جین موجود در بازار، اغلب با موادی ساخته می‌شوند که کمی کشش دارند. همه فرم‌های بدن می‌توانند شلوار جین تنگ را استفاده کنند. اگر نگران شکل ظاهری آنها هستید، با یک پارچه تیره تر و ضخیم تر شروع کنید.

شلوار جین تنگ، لباس مشکی کوچک دنیای جین است. برشی که هرگز از مد نمی افتد و به خوبی با ژاکت های بزرگ به اندازه تی شرت های نازک ست می شود.

4. بوی فرند

شلوار جین بوی فرند از ظاهری آرام و مردانه سرچشمه می گیرد و اولین بار در دهه 60 توسط مرلین مونرو بازیگر زن پوشیده شد. از کیتی هلمز گرفته تا مارگو رابی، دایان کروگر و جسیکا چستین نیز این شلوار ها را پوشیده اند. اگرچه آنها، طبق تعریف، کمی شلخته هستند، اما این بدان معنا نیست که زیبا نیستند. در واقع، برندهای بیشتری در حال طراحی برش‌های بوی فرند با اندکی خمیدگی هستند تا ظاهر تازه ای به آن ببخشند. شلوار جین بوی فرند همانطور که ما می خواهیم با بدن ما مطابقت دارد، نه برعکس. اگر شانه های قوی و پهنی دارید و به دنبال ایجاد تعادل در نیمه پایینی خود هستید، به سراغ برش های گشادتر بروید.

5. برش گشاد معروف به ته زنگوله ای

شلوار جین گشاد بهترین بازگشت به عقب است. این برش که از زانو شروع می‌شود، ابتدا در دهه 1960 در دوران هیپی محبوبیت داشت و اکنون بازگشته است و همه ما می توانیم از آن استفاده کنیم.

شلوار جین گشاد هنگام برش، مدلی عالی برای نشان دادن کفش‌هایتان است و هنگام پوشیدن آن ها حتماً آن کفش‌های پاشنه بلند را بیرون بیاورید.

6. دمپا گشاد

در نگاه اول، شلوار جین دمپا گشاد ممکن است شبیه برش گشاد باشد؛ اما وقتی دقیق تر نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که باهم متفاوتند. از طرف دیگر، ساق‌های پهن بیشتر شبیه حرف A هستند. آنها در ناحیه باسن شما باریک هستند و یک گشاد تدریجی (و نه چشمگیر) تا مچ پا امتداد می‌یابد.

به دلیل شکل این شلوار ها، آنها تمایل دارند توجه را از باسن منحرف کنند؛ بنابراین اگر این چیزی است که شما به دنبال آن هستید، شلوار دمپا گشاد را انتخاب کنید. راحتی در لیست دلایل ما برای دوست داشتن شلوارهای گشاد در رتبه اول قرار می گیرد، به دنبال آن این واقعیت که آنها کاملاً با آن بالاتنه مناسبی که ما دوست داشتیم بپوشیم جفت می شود (تعادل بین شلوار بالا و گشاد در پایین است).

7. مام استایل

اگر نگاهی به اعماق مغازه ها بیندازید، به احتمال زیاد یک شلوار جین با کمر بلند و راحت پیدا خواهید کرد که این روزها به نام «شلوار جین مام» خوانده می‌شود. اغلب آنها به رنگ آبی روشن با فضای کافی در اطراف زیپ و ناحیه فاق هستند. برای مدتی، ظاهر دهه 90 توسط نسل جوان ناخوشایند تلقی می‌شد، به‌ویژه زمانی که با کلیشه‌های قدیمی و تقلیل‌دهنده همراه بود؛ اما دیگر نه. زنان در هر سنی از ظاهر آرام استقبال می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *