مقالات شلوار زنانه

انواع شلوار کتان زنانه را بشناسید!

انواع شلوار کتان زنانه

در گذشته خانم ها فقط از دامن برای پوشش خود استفاده می کردند و به مرور زمان شلوار نیز به پوشش آن ها اضافه شد. امروزه شلوار های مورد استفاده برای خانم ها تنوع بسیار زیادی دارد و یکی از انواع این شلوار ها، شلوار کتان است. اگر دوست ندارید از شلوار لی زنانه استفاده کنید و فکر می کنید شلوار پارچه ای خیلی رسمی است، توصیه می کنیم با شلوار کتان آشنا شوید. در این مقاله از فروشگاه کارل قصد داریم به معرفی و انواع شلوار کتان و ویژگی های خوب آن بپردازیم.

معرفی شلوار کتان زنانه

الیاف کتان از ساقه های گیاهان طبیعی تولید و سپس به پارچه تبدیل می شود؛ بنابراین شلوار کتان، شلواری است که از پارچه کتان دوخته می شود. این شلوار نوعی شلوار کلاسیک و راحت است که در رده شلوار های نیمه رسمی و اسپرت قرار دارد و در مکان ها و موقعیت های مختلف می توان از آن استفاده کرد. شلوار کتان برای استفاده آقایان و خانم ها مناسب است و تنوع رنگی بسیار خوبی دارد. نکته قابل توجه در مورد این شلوار ها که باعث شده طرفداران بسیار زیادی داشته باشند این است که الیاف طبیعی در ساختار آن ها موجب جذب رطوبت و خنکی می شود و برای فصول گرم سال بسیار مناسب است.

انواع شلوار کتان

شلوار کتان کلاسیک

این شلوار برای داشتن استایل رسمی و غیر رسمی مناسب است و اندام شما را برش خورده و عالی نشان می دهد. شلوار کتان کلاسیک را به راحتی می توانید با یک پیراهن یا تی شرت ست کنید.

شلوار کتان اسلش

این شلوار برای استایل های راحتی و کژوال مناسب است و در قسمت کمر و مچ پا کش دارد و کمر آن با یک کمربند اندازه می شود.

شلوار کتان اسپرت

این شلوار نسبت به شلوار کتان کلاسیک دارای ران گشادتر است و هرچه به سمت مچ پا می رود، تنگ تر می شود. از این شلوار می توانید به صورت روزانه استفاده کنید و از راحتی آن لذت ببرید.

شلوار کتان راسته

این شلوار کتان برای هر گروه سنی و هر اندامی مناسب است و می توانید آن را در موقعیت های مختلف بپوشید. شلوار کتان راسته به گونه ای دوخته می شود که در آن عرض شلوار از ران تا مچ پا یک اندازه است و تنگ یا گشاد نمی شود.

ویژگی های شلوار کتان زنانه

  • شلوار کتان به آسانی شسته و تمیز می شود.
  • شلوار کتان پس از شست و شو به راحتی خشک می شود.
  • شلوار کتان از الیاف طبیعی تولید می شود.
  • ضخامت شلوار کتان بسیار متنوع است و در هر فصلی می توان از آن استفاده کرد.
  • سطح پارچه کتان درخشان و یک دست است.
  • پارچه کتان ظرافت و زیبایی خاصی دارد.
  • شلوار کتان در برابر لک و چرک مقاوم است.
  • شلوار کتان قیمت مناسبی دارد.
  • شلوار کتان دیر چروک می شود.

جمع بندی

امروزه شلوار ها تنوع بسیار زیادی دارند و تقریبا همه خانم ها و دختران جوان از آن استفاده می کنند. یکی از شلوار های پر طرفدار در میان خانم ها، شلوار کتان است که پارچه آن از الیاف طبیعی کتان تولید می شود. از انواع این شلوار می توان به شلوار کتان کلاسیک، اسلش، اسپرت و راسته اشاره کرد. شلوار کتان ویژگی های بسیار خوبی دارد و هنگام خرید آن بهتر است به سایز شلوار، فاق شلوار، قد و جنس پارچه آن توجه داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *