مقالات شلوار زنانه

هرآنچه باید در مورد شلوار واید لگ بدانید

شلوار واید لگ

همانطور که می دانید برخی شلوار هایی که امروزه دوباره ترند می شوند، همان شلوار های گذشته هستند که توسط طراحان مد مجددا مورد استفاده قرار می گیرند. از اوایل دهه 1990 تا اواسط دهه 2000 شلوار واید لگ که با نام شلوار گشاد نیز شناخته می شود، بسیار پر طرفدار بوده و شرکت اصلی تولید کننده این شلوار ها به سبک هیپ هاپ برندی نبود جز JNCO در لس آنجلس. این شلوار که بسیار شبیه به شلوار بگ است امروزه طرفداران بسیاری در بین نوجوانان و جوانان دارد. در این مقاله از فروشگاه کارل قصد داریم به معرفی شلوار واید لگ و نحوه ست کردن آن با مانتوهای مختلف بپردازیم.

شلوار واید لگ چیست؟

شلوار های واید لگ، شلوار های هستند که گشادی آن ها در کل شلوار تا لبه مچ پا به اندازه 50 سانتی متر است. در واقع گشادی شلوار های واید لگ از کمر یا باسن شروع می شود و تا لبه مچ پا ادامه دارد؛ بنابراین مراقب باشید که آن ها را با شلوار دم پا گشاد اشتباه نگیرید. این مدل شلوار ها فاق بلندی دارند و پاها را کشیده تر نشان می دهند و به همین دلیل برای همه خانم ها با قد بلند، کوتاه و متوسط مناسبند. از انواع مختلف شلوار واید لگ می توان به شلوار واید لگ جین، مجلسی، سرهمی، راحتی و راحتی بدون پیلی اشاره کرد. نکته قابل توجه در مورد این شلوار ها این است که نمونه های جدید آن با قد کم تر از 90 تولید می شود که بالاتر از مچ پا قرار می گیرد و برای افراد با قد کوتاه مناسب نیست.

ست کردن شلوار واید لگ با مانتو

شلوار واید لگ را می توان با هر مدل مانتویی ست کرد اما بهترین گزینه برای ست با این شلوار ها، مانتوی جلو بسته کوتاه و مانتوی جلو باز بلند و حتی چاک دار است. ترکیب های دیگر با این شلوار به خصوص پوشیدن مانتو جلو بسته بلند و گشاد می تواند اندام شما را چاق تر نشان دهد؛ بنابراین هنگام ست کردن شلوار واید لگ با مانتو حتما به قد و میزان گشادی مانتو توجه داشته باشید.

جمع بندی

شلوار واید لگ نوعی شلوار راحتی است که میزان گشادی آن از کمر یا باسن تا مچ پا به یک اندازه و حدود 50 سانت است. این شلوار جزو شلوار هایی است که در دهه های گذشته از آن استفاده می شده و امروزه مجددا ترند شده است. شلوار واید لگ دارای فاق بلندی است که اندام شما را کشیده تر نشان می دهد و مدل های جدید آن که با قد کوتاه تر از 90 تولید می شود، برای افراد کوتاه قد مناسب نیست. در هنگام خرید این شلوار ها حتما به میزان قدتان، فرم بدنتان، چاقی یا لاغری و ریز یا درشت بودن اندامتان توجه داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *