مقالات شلوار زنانه

راهنمای خرید شلوار جین مناسب هر اندام

راهنمای خرید شلوار جین

در سرتاسر جهان لباس‌های جین به دلیل پارچه‌های بادوام، خشن و باهوش و شیک نشان دادن افراد هرگز از مد نمی‌افتند. نه تنها مردان، بلکه زنان نیز عاشق پوشیدن لباس های جین هستند که اندام آن ها را زیباتر نشان دهد. آقایان معمولاً با لباس‌های غیررسمی راحت هستند و شلوار جین باریک یا معمولی را انتخاب می‌کنند، در حالی که خانم‌ها محتاط‌تر هستند و لباس‌های تنگی را انتخاب می‌کنند که نه تنها آنها را خوش اندام می‌کند، بلکه به آنها اجازه می‌دهد تا لباس‌های بالاتنه را نیز به صورت غیررسمی بپوشند؛ اما بسیاری از خانم ها شلوار جین مناسب مطابق با تیپ بدنی خود را پیدا نمی‌کنند، در نتیجه شلوارشان را تغییر می‌دهند که باعث می‌شود در شلوار جین غیر جذاب به نظر برسند. از این رو، در اینجا نکاتی را برای شما آورده ایم تا بتوانید شلوار جین مناسب برای تیپ بدنی خود را انتخاب کنید.

پنج نکته برای خرید شلوار جین زنانه مطابق با فرم بدن

  1. اگر بالاتنه ای لاغر و باسن یا ران های پری دارید، از شلوار جین قد بلند استفاده کنید که خط کمر شما را مشخص می کند. مطمئن شوید شلوار جین‌هایی را انتخاب می کنید که به سمت مچ پا باریک تر می‌شوند تا در مقایسه با شلوارهای گشاد که می‌توانند اندام شما را بزرگ‌تر نشان دهند، جذاب‌تر به نظر برسند.
  2. اگر ساختار بدنی شما به گونه ای است که بالا تنه ای بزرگ نسبت به پایین تنه دارید، شلوار جینی با گشادی متوسط را انتخاب کنید که بیشتر به شما می آید. با این حال، شما همچنین می‌توانید شلوار جین بلند، بوت برش یا گشاد را انتخاب کنید تا متناسب و شیک به نظر برسید؛ اما دقت داشته باشید که شلوار جین بسیار تنگ یا تنگ نخرید، بجای آن شلوار را کمی گشاد انتخاب کنید که اندام V شکل شما را خارق‌العاده نشان ‌دهد.
  3. اگر سایز بزرگ هستید، به شلوار جین بلند یا متوسطی نیاز دارید که عمدتاً رنگ مشکی یا آبی سرمه ای داشته باشد که به بدن شما فرم خوبی می دهد. شلوار جین مناسب را با پارچه‌ای قابل کشش انتخاب کنید که ساق پای شما را بلندتر نشان دهد. مهم نیست قد شما چقدر است، پوشیدن چنین شلوار جینی به شما کمک می کند خوش تیپ به نظر برسید، اما مطمئن شوید که لباس بالاتنه مناسبی را برای پوشاندن بالاتنه خود انتخاب کرده اید بدون اینکه شکم شما را نشان دهد.
  4. اگر قد بلند و اندام لاغری دارید، شلوار جین با قد متوسط و کوتاه برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. اگر به شلوار جین گشاد علاقه دارید، این شلوار به اندام شما فرم کشیده ای می‌دهد. همچنین می‌توانید شلوار جین مام استایل را امتحان کنید که پوشیدن چنین سبکی تناسب کاملاً آرامی از باسن تا ران به شما می‌دهد.
  5. اگر بدن شما دارای فرم کوچکی است به این معنی نیست که شما لاغر هستید، بلکه به این معنی است که شما ریز اندام هستید و می‌توانید شلوار جین سایز بچه‌گانه بخرید باید بدانید که پیدا کردن شلوار با طول مناسب برای شما دشوار خواهد بود. اگر می‌خواهید بلندتر به نظر برسید، شلوار جین کوتاه یا بلند با قد 3/4 که می‌توانید با کفش‌های پاشنه بلند بپوشید را امتحان کنید و شیک بمانید.

راهنمای خرید شلوار جین زنانه فوق می تواند به شما کمک کند تا بهترین شلوار جین را با توجه به تیپ بدنی خود پیدا کنید.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *